apokries 0


 25martiou 0


pasxa 0

Μαθηματικά

Το Διάστημα

Μετράω τους πλανήτες και ασχολούμαι  με τον αριθμό 8 ? πηδώ 8 φορές ? χτυπώ παλαμάκια 8 φορές- λέω το όνομά μου 8 φορές-μετρώ 8 πράγματα στην τάξη ή 8 προϊόντα στο μπακάλικο-κόβω από περιοδικά και κολλώ 8 πράγματα σε χαρτί. Ψάχνω στον τηλεφωνικό κατάλογο για τον αριθμό 8.
Ψηφίζω τον αγαπημένο μου πλανήτη. Καταγράφω τα αποτελέσματα σε χαρτί και βγάζω τον πλανήτη νικητή.


Γνωριμία με το χώρο και τους συμμαθητές μου

 

 Καταγράφω σε χαρτί και μετρώ πόσα είναι τα αγόρια και πόσα τα κορίτσια της τάξης.

 

 Τα παιδιά σε τρένο. Χτυπώ στην πλάτη του μπροστινού μου τόσα παλαμάκια όσες συλλαβές έχει το όνομά μου.

 

Μετρώ με τις πατούσες πόσο κοντά ή μακριά είναι τα αντικείμενα της τάξης.

 

Τοποθετώ αντικείμενα μέσα και έξω από την τάξη.

 

Ψάχνω να βρω το πιο ψηλό και πιο χαμηλό αντικείμενο της τάξης.

 

Κυκλοφοριακή αγωγή

 

 

Μαθηματικά

 

Φτιάχνω ομάδες με τα μέσα μεταφοράς.(αέρας, ξηρά, θάλασσα)

Ταξινομώ σήματα αναλογα με το σχήμα ή το χρώμα.

Σχεδιάζω κι κόβω τα σήματα στη μέση. Τα  σκορπίζω στο χώρο . Με το σύνθημά μας τα παιδιά ψάχνουν να βρουν και να ενώσουν τα μισά.

Μετράω την περίμετρο των σημάτων με μια κορδέλα. Καταγράφω τις παρατηρήσεις μου σε πίνακα και διαπιστώνω ποιο σχήμα είναι μεγαλύτερο.

Μαθαίνω τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης 100, 199, 166.

 

Απόκριες

 

 Μαθηματικά

 


Ψηφίζω τον αγαπημένο μου  ήρωα.

Σχεδιαζω  την ιστορία που έφτιαξα με τον Μπάτμαν το Σπάιντερμαν και το Σουπερμαν σε καρτελάκια και τα τοποθετώ σε λογική σειρά.

Αντιστοιχίζω τον ήρωα με τη στολή του ή το καπέλο του.

Κυνηγώ αριθμούς στο νηπιαγωγείο. Δίνω στα παιδιά μια σελίδα από ένα περιοδικό με τρόφιμα από το σούπερ μάρκετ και τις τιμές.  Τα παιδιά κόβουν και συγκεντρώνουν σε ένα πίνακα όποιο αριθμό συναντήσουν.

Μαθαίνω τον αριθμό 10(10 ινδιάνοι)

 

 

25η Μαρτίου

 

 

Μαθηματικά

 


Μετρώ πόσες συλλαβές έχουν οι λέξεις Ελευθερία και θάνατος.

Μετρώ πόσες είναι οι ρίγες της Ελληνικής σημαίας.

Μαθαίνω τον αριθμό 9.

 

 

Μαζί και διαφορετικοί

 

Μαθηματικά

 


Δείχνω φωτογραφίες από διάφορα μέρη του κόσμου. Τα παιδιά διαλέγουν που θα ήθελαν να ζουν. Μετραμε τις προτιμήσεις και βγάζουμε  το νικητή.

Μαθαίνω τον αριθμό 5.(οι 5 ήπειροι)

Μετρώντας διαφορετικά παλαμάκια λέμε καλημέρα σε πολλές γλώσσες. Πχ. 1 παλαμάκι λέμε καλημέρα στα γαλλικά-2 παλαμάκια στα αγγλικά- 3 παλαμάκια στα ελληνικά κτλ.

 

 

Η θάλασσα και ο κόσμος της.

 

 

Μαθηματικά

 


Παίζω φιδάκι θαλασσινό. Τα παιδιά με ζάρι και πιόνια προσπαθούν να αποφύγουν την τσούχτρα που θα τα γυρίσει μερικά τετράγωνα πίσω και να ανέβουν στο δελφίνι που θα τα προχωρήσει μερικά τετράγωνα μπροστά.

Μιλώ για τα σπορ της θάλασσας , τα παιδιά ζωγραφίζουν το αγαπημένο τους και μετράμε τις προτιμήσεις του καθενός.

Ζωγραφίζω σε χαρτί του μέτρου ποιο στυλ κολύμβησης μου αρέσει. Στο τέλος μετράμε ποιο στυλ υπερτερει.

Παίζω με ....παλαμάκια. Στα 2 χτυπήματα με παλαμάκια τα παιδιά τρέχουν και φορούν τα σκουφιά τους. Στα 3 χτυπήματα κολυμπούν ύπτιο, στα 4 πεταλούδα, κτλ.....

Βρίσκω στο χάρτη και μετρώ με μια κορδέλα  το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας.

 

Έντομα-Πουλιά-Λουλούδια

 

Μαθηματικά

 


Στο πάτωμα έχω σκόρπια λουλούδια.  Τα λουλούδια έχουν πάνω τους από έναν αριθμό. Τα παιδιά  με τη σειρά ρίχνουν ένα κέρμα και σε όποιο λουλούδι σταματήσει μαζεύουν τους αντίστοιχους πόντους. Ο καθένας έχει 3 προσπάθειες.

Μαζεύω τριαντάφυλλα σκόρπια στο πάτωμα. Μετρώ πόσα μάζεψε ο καθένας.

Ψηφίζω το έντομο που μου αρέσει.

 

Γνωριμία με το σχολικό περιβάλλον

 

 

Μαθηματικά

 


Μετρώ με τις πατούσες πόσο κοντά ή μακριά είναι η πόρτα, ο υπολογιστής, η βιβλιοθήκη,, το μπακάλικο

Ζωγραφίζω σε μισό Α4 διπλωμένο στη μέση το φίλο που κάθεται κοντά μου και εκείνον που κάθεται μακριά.

Αντιστοιχίζω τα σκίτσα του Ντίσνευ με τα συναισθήματα με τα αντίστοιχα ανθρωπάκια.

Ξεμπερδεύω και ταξινομώ σε ομάδες τα αντικείμενα της τάξης.

 Αντιστοιχίζω καπάκια και μαρκαδόρους ψαλίδια και παιδιά, μετρώ πόσα είναι τα βιβλία της τάξης και πόσα τα πινέλα.

Τα ζώα της αυλής.

 


Μαθηματικά

Μαθαίνω το <μέσα -έξω >  βάζοντας καλάθια σε μια αυτοσχέδια μπασκέτα με ένα σκιουράκι και μετράω τους πόντους του καθενός.

Κόβω και κολλώ σε φύλλο εργασίας παιχνίδια που είναι μέσα και έξω από το αχολείο.

Μετρώ το ύψος μου και διαπιστώνω ποιος είναι ψηλός και ποιος χαμηλός ή κοντός.

Κυκλώνω σε φύλλο εργασίας την πιο ψηλή γάτα.

 

 

Το Φθινόπωρο

 

Μαθηματικά

 

Μαθαίνω το πάνω-κάτω και κυκλώνω σε φύλλο εργασίας τα μήλα που είναι πάνω στο δέντρο.

Μαθαίνω να ξεχωρίζω το μισό από το ολόκληρο.

Φτιάχνω σύνολα με λιγότερα ή περισσότερα αντικείμενα.

 

Η ελιά

 

Μαθηματικά

Τοποθετώ σε λογική σειρά εικόνες από τον ελαιώνα στο μπουκάλι. Συμπληρώνω σε φύλλο εργασίας ποιο μπουκάλι έχει περισσότερο, λιγότερο λάδι ή τόσο όσο.

Ζυγίζω μπουκάλια με λάδι και μπουκάλια με νερό. Τοποθετώ σε πιάτα τόσες ελιές όσες λέει ο αριθμός.

Γραμμές-Σχήματα-Χρώματα

 

Μαθηματικά

 

Φτιάχνω το βιβλίο του κύκλου φωτογραφίζοντας αντικείμενα της τάξης.

Φτιάχνω τριγωνούληδες και τριγωνούλες, μικρά ανθρωπάκια με διάφορα υλικά.

Τοποθετώ , σε φύλλο εργασίας, τετράγωνα και παραλληλόγραμμα βιβλία στο βιβλιοπωλείο της τάξης.

 Με τα ξυλάκια της τάξης φτιάχνω μοτίβα τα οποία επαναλαμβάνω.

Παίζω με την κυρία Συμμετρία και ολοκληρώνω το μισό φορεμά της.

Τα παιδιά ψάχνουν στην τάξη για σχήματα, βρίσκουν αυτό που θέλουν και μπαίνουν στο σωστό στεφάνι.

Μαθαίνω με τη βοήθεια του...... Φραντζολάκη το μπρος-πίσω.

 

Χειμώνας-Ο χρόνος

 

 

Μαθηματικά

Ενώνω γάντια ανά δύο ίδια.

Μαθαίνω τους αριθμούς 1 και 2 από τους 12 μήνες.

Ταξινομώ στο kidspiration ρούχα χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά

Ζωγραφίζω τον πάνω και τον κάτω κόσμο στο μύθο της Περσεφόνης και της Δήμητρας.

Ανασυνθέτω  το πορτραίτο μου που έχω εκτυπώσει  και έχω κόψει σε κομμάτια.

 

 

 

 

 

 

Διατροφή-Αθλητισμός-Υγεία

 

Μαθηματικά

 

Μετράω μπάλες  και τις βάζω στη σειρά .

Μιλώ για τον αριθμό 4 (40 ημέρες της Σαρακοστής)

Μετρώ τα πόδια τησ κυράς Σαρακοστής.

 

25η Μαρτίου (2)

 

Μαθηματικά

Φτιάχνω τόσα παιδιά όσα και οι σημαίες(από το 1-5)

Συγκρίνω τις χρονολογίες 1821-2015- διαπιστώνω ομοιότητες και διαφορές.

 

 

Ανακύκλωση

 

 Μαθηματικά

Ταξινομώ από το μπακάλικο του σχολείου  αντικείμενα που ανακυκλώνονται ή όχι.

Μια μακρινή χώρα η Κίνα

 

 

Μαθηματικά.


Εκτυπώνω χάρτη της Ελλάδας και της Κίνας. Συγκρίνουμε τις 2 χώρες ποια είναι πιο μεγάλη , ποια έχει νησιά.

Βρίσκω σημαίες με αστέρια και μετρώ πόσα έχει καθεμιά. Στη συνέχεια σε φύλλο εργασίας αντιστοιχίζω τη σημαία με το σωστό αριθμό αστεριών της.

 

Kina 0


mazikdiafor 0