apokries 0


 25martiou 0


pasxa 0

Εποχές

epoxes aepoxes bepoxes cepoxes depoxes e


 

Γλώσσα
Τα παιδιά παρατηρούν  εικόνες από τις 4 εποχές. Παρατηρούν τις αλλαγές στη φύση, στους ανθρώπους, στα ζώα. Καταγράφουμε τις παρατηρήσεις μας σε χαρτί του μέτρου. Κάτω από κάθε εικόνα τα παιδιά τοποθετούν καρτέλες με το όνομα της κάθε εποχής.

Παρατηρούμε εικόνες της Θεσσαλονίκης το 1880 και της Θεσσαλονίκης το 2004.(μελέτη περιβάλλοντος β δημοτικού.)
Συζητάμε για τις αλλαγές στο χρόνο. Γιατί  έγιναν, τι έχει αλλάξει, τι παραμένει ίδιο, πως μετράμε την αλλαγή του χρόνου (με τις μέρες , τους μήνες , τις εποχές, το ρολόι).


Μαθηματικά
Τα παιδιά φέρνουν φωτογραφίες δικές τους από διάφορες χρονικές στιγμές . Βάζουμε τις φωτογραφίες σε λογική χρονική σειρά.


Εικαστικά
Ζωγραφίζουμε το τρένο του χρόνου. Σε κάθε βαγόνι ζωγραφίζουμε ή κόβουμε από περιοδικά εικόνες από την κάθε εποχή.


Μουσική
Ακούμε και τραγουδάμε το τραγούδι <<12 μήνες αθλητές>>Λιλιπούπολη
Γινόμαστε ομάδες και ζωγραφίζουμε κάθε μήνα.  

Ακούμε τις <<4 εποχές >>του Βιβάλντι. Ανάλογα με την εποχή μετακινούμαστε στο χώρο. Για κάθε εποχή διαλέγω ένα μέρος του σώματος και το κινώ. Στη συνέχεια διαλέγω για κάθε εποχή ένα μουσικό όργανο που να ταιριάζει και το κουνώ ανάλογα με την αλλαγή της μουσικής.

Έχω εικόνες από τις 4 εποχές. Τα παιδιά ακούνε τις 4 εποχές του Βιβάλντι και ανάλογα με τη μουσική ψάχνουν την αντίστοιχη εκόνα.

Kina 0


mazikdiafor 0